Robert Lewandowski w ciągu kilkudziesięciu najbliższych godzin oficjalnie stanie się piłkarzem Barcelony. Transfer napastnika oznacza, że Camp Nou może niebawem stać się jeszcze popularniejszym kierunkiem dla polskich fanów. Pierwsze okazje już 7 i 13 sierpnia. Znamy ceny biletów na mecze z Pumas i Rayo Vallecano.
Lewandowski musi jeszcze przejść testy medyczne, jednak jego transfer jest już na ostatniej prostej. Polak dołączy do Barcelony i po raz pierwszy będzie mógł zagrać w nowych barwach podczas tournee po USA. Tam "Barca" zmierzy się kolejno z Interem Miami, Realem Madryt, Juventusem oraz New York Red Bulls. Będzie to okazja dla Polonii, by zobaczyć "Lewego" w nowych barwach. Klub z Katalonii za oceanem będzie przebywać do końca lipca.
Wielu polskich kibiców będzie zapewne rozważać opcję wybrania się do Barcelony i zobaczenia Lewandowskiego w jednym z domowych spotkań na Camp Nou. Pierwsza możliwość nadarzy się już 7 sierpnia. W towarzyskim meczu o Puchar Gampera "Barca" podejmie meksykańską ekipę Pumas. Najtańsze bilety na to spotkanie kosztowały 14 euro, jednak ta pula została już wyprzedane.
Obecnie (stan na 16 lipca) ceny wejściówek rozpoczynają się od 19 euro. Za najlepsze miejsca trzeba będzie zapłacić 79 euro. W czasach przedcovidowych frekwencja na meczach o Puchar Gampera była różna. Od 55 tysięcy, które z trybun oglądały mecz z Sampdorią w 2012 roku, po blisko 99 tysięcy zgromadzonych na spotkaniu z Arsenalem trzy lata temu. Biletów nie powinno zabraknąć.
Dużo droższe wejściówki czekają na tych, którzy chcieliby zobaczyć Lewandowskiego w pierwszym meczu o stawkę. 13 sierpnia Barcelona rozpocznie sezon La Ligi, podejmując Rayo Vallecano. Najtańsze dostępne wejściówki na to spotkanie kosztują 69 euro. Fani, którzy pokuszą się o najlepsze miejsca, muszą liczyć się z wydatkiem 174 euro.
Na ten moment nie są jeszcze znane ceny biletów na ligowe El Clasico – zarówno to, które w rundzie jesiennej odbędzie się w Madrycie, jak i marcowe starcie na Camp Nou.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.